Szeretet

2023. január 14.

Arra gondoltam míg nem voltam test, ha majd teljes valóm közte-
tek lesz, csodás világot festek. Mesésen szépet, színeset, ahelyett
a kopott fekete-fehér helyett, mikor még csak ketten voltatok. Kék-
re festem az eget, aranysárgára a napot, és illatosra az összes virá-
got. A szátokra örök mosolyt pingálok, de előbb még újra mázo-
lom az időt, homlokotokról letörlöm a redőt, és arcotokról a rán-
------
cot. Ti el sem hiszitek, hogy mennyi csodás dolgot fundáltam ki
tinektek hogy örüljetek, hogy boldogok legyetek. Olyan szivár-
ványt rajzolok, ami elűzi az összes bajotok, amitől vidám lesz min-
den napotok, és festek még sok - sok sziporka csillagot, hogy nyu-
godt legyen az éjszákotok. És ezek nem csak üres jóslatok, vagy
ügyes szólamok. Várjatok csak, ... várjatok. Nehogy elfelejtsem. Szí-
------
vetekbe csodát, harmóniát, hegedűt varázslok, időtálló derűt, és,
ha eljön idős korotok, gondoskodni fogok rólatok. Sőt, ha akar-
játok, himnuszt zengek tinéktek, fölétek glóriát, dicsfényt festek
körétek. Meglátjátok, jobbá teszem, kiszínezem az egész életetek.
És ezért cserébe, ... ennek fejébe én csak annyit kérek tőletek,
hogy szeressetek! És mindezt én örömest meghálálom tinektek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése