Istenkeresés

2022. november 26.

Hittan órán az tanultam, Jézus bent van az Úr házában. Isten min-
dig ottvan az ima hajlékában. Ennek okán kutattam őt a templom
falai között, de nem leltem a padsorok közt, sem az oltár mögött.
Aztán felötlött ... Mért is lenne itt, hisz a templom  hideg.Tudva
okát, a  meleg  istállóban  kerestem  tovább.  Ott  az egyik barom 
-----
tüsszögött,  nyálával  arcon köpött.  A másik farkával szemen csa-
pott, dühös szarvával fellökött. Ganajos szalmára, az istálló büdös
halmára estem. Nem szegte kedvem. Mire onnan kábán, nehezen
felálltam,  teljesen  átáztam.  Csatakos ruhában a jászolban kutat-
tam, de ott csak a lerágott tengeri szárakat találtam. Minek is ke-
resem  én itt, gondoltam.  Kimentem, kint a  tágas udvaron, a kék 
-----
mázas  ég alatt apró  pelyhekben  szitált a hó. Káprázott szemem.
Addig   néztem,  mígnem  elállt.  Látásom  tisztult,  különös  fény
gyúlt. Éppen mellettem hullt le egy üstökös a Földre. Megint csak
felnéztem  az égre, akkor vettem észre, hogy a keresett lény, a vá-
gyott  remény,  ott  van a  Hold ködében,  szeretett  anyja ölében

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése