Utazás

2022. október 31.

Tiszta tudat állapotban, de álmomban is már többször végig
jártam oda - vissza az utat. Elszántan kutattam, ..beutaztam az
összes térerőt. Sőt misszióm során a végtelen csillagpor világban 
kiraktam milliom érzékelőt. Minek okán fölöttébb érdekes dolgo-
kat értem tetten ebben a kusza ok - okozati összefüggésben. Ke-
-----
resgélésem kapcsán a plusz – mínusz sátán, és a jó Isten mérő
skálán igen döbbenten érzékeltem, és ez nem kitalálmány, de
sokszor igazolt tény, hogy az okos fény, s a kobold lény, legtöbb-
ször áttör a sötétség üvegén, de ott bent a szent semmi legmé-
lyén még egy kicsi parány dolog sem marad meg. Holott hiány-
-----
talan áramol át rajta az egész betáplált anyag. Csak hát valami
képp elvész. És hiába a sok erőfeszítés, a temérdek jó szándék,
és a nagyot akarás. Mert az alig ismert ezotéria világában a
gyarló ész számára ahhoz hogy a dolgok titkát megértsd, fölöt-
tébb kevés a rafinéria, és fenemód cserben hagy az emberi logi-
ka. Akár milyen szép is az Istent kereső szándék, igen nehéz és 
-----
veszélyes a játék. Annyi bizonyos hogy Isten ott van mindenütt
a térben. Ezt onnan tudom, hogy többször láttam, hogy állt, ott
várt az időrésen. Igen, én Őt többször tetten értem. És nem szól
rád, ha méricskélsz, nem mondja, hogy ne tedd, mert hiba. Csu-
pán csak az orrodra ver, mikor ha olyan helyen keresgélsz, ahol
betekintést nyerhetsz univerzumába, az Ő nagy és rejtett titkaiba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése