Harag

2022. augusztus 18.

Nem hittem  volna el  senkinek,  hogy  velem ily galád dolog meg-
eshet. Nagyon bánt, és hát ezért mondom el most mindenkinek,
mertha magamban tartom, az idegemre megy. Nem hittem volna,
hogy 2 testvér, húg, és báty ilyen galád mód összeveszhet. Kár, és
módfelett fáj, hogy így átkot tud szórni a haragvó szív, s a száj. Föl-
-----
lötébb  megriaszt, és sokat búsulok  emiatt,  ám akárhogy is alakul
dolog, én dacolni nem fogok, nem mert én ennél okosabb vagyok.
Mint a Tisza partra kivetett hal, úgy játszanak a napsugarak a pik-
kelyes indulat csillámaival.  Persze  nem először vagyok én így ve-
le, nem mert neki  köszönhetően,  egyszer  már  közel  nyolc évig
-----
vergődtem  egy  általa  ásott  meszes gödörben.  Félek, most hogy
elköszönt,  el messze tűnt  közülünk egy szeretett, egy sokat szen-
vedett lélek.  Félek,  hogy 1 délibáb  játszik velünk, azóta kihuny.
ni látszik  ami  nagy kaláka  tüzünk. Azt érzem, nincs tovább, be-
alszik a láng, és a ránk szakadt csendtől  nincs  semmi ostobább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése