Magánterület

2022. július 3.

Gyermekkorom óta imába foglalom a  Teremtőt  szüntelen. Vajon

meddig lehet még  imádni  bűntelen, sőt naponta vágyni, és kutat-

ni őt vég nélkül.  Reményül, az  Úr nekem erőt adó sajátom. Nem

tudom te hogy vagy ezzel  barátom, hogy tekintesz be az  éjszaka

álom zugaiba? Tudod nálam az a hiba,  hogy nem csak az éjszaka

árnyaiba, de a  nappal világába is belopja magát az Úr, ám főként

-----

a  szent  össze - vissza  álmaimban  van bent.  Persze  ilyenkor  én

gyakorta, mint a  kicsi kíváncsi  gyermek a végtelen Istenporta kö

rül őgyelgek ... És tudod  időnként  észre  veszem,  hogy bár igyek

szik titkolni dolgait, de  ezért néha  az Isten is vét. Mert ma hajnal

ban  ismét, igaz csak résnyire, de  nyitva  hagyta a  nagy nyílászá-

rót.  Nyilván  az  is lehet,  hogy  az őrt állók  vétlen  nem zárták rá

-----

rendesen a vaspántos ajtót.  És  mikor  nekidőlve tártam volna to-

vább, hát valaki  utamat állta  odaát. Azért ezen a kora hajnali ke-

véske túlvilági  résen  az Úrnak egy - két titkát mégiscsak sikerült

meglesnem.  Tudod,  úgy értem  tetten,  hogy  akkor ott felfeslett

egykét  dolog. Uram,  ha  engednéd  látni a  formákat, a színeket.

-----

Az igazság az, hogy  érdekelnének a korok, a rokonok, de mások

is ott, mind az eldugott többiek. A rafinált  ajtónálló  alkalmazott

mellett még egy ideig  ott állt, ácsorgott a nagy élet - halál osztó,

majd,  hogy  álmából fel  ne ébredjen  a sok gyanútlan alvó, csen

desen,  de  mégis  csak bezáródott  előttem a nagy vaspántos ajtó.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése