Találkozás az Urral

2022. február 18.

Hetven év nagy idő, hetven esztendő, egy ember öltő. Ennyi

idő telt el, mire megjelent a Teremtő Isten. Mióta az eszem

tudom mindig Őt kerestem. De nem leltem sem a templom-

ban, sem az imákban. Kérleltem bár, de hiába hívtam nyár, s

tél havában. Nem érdemesített arra, hogy én Őt lássam. Míg-

------

nem egy kora reggelen teljes valójában megmutatta szent-

ségét az Isten. Imádságba merülten sétáltam a parti föve-

nyen. Ő meg éppen Izráelnek tartott át a tengeren. A Meg-

váltó ahogy az Őt ábrázoló képeken láttam mezítláb lépdelt

a vízen. Mikor közel ért végig mért,, földbe gyökerezett a lá-

bam, majd üdvözlés képpen megérintette vállam. S rám szólt.

------

Mondd, fiam, te mért remegsz mitől, és kitől félsz?! - Talán

mert nagyon meg vagyok tisztelve általad Uram. – Aztán vol-

tál-e, már Názáretben? Még nem, de képzeletben sokszor

jártam ott - Hát tudod én már becsukott szemmel is odatalá-

lok. Jöjj velem, légy vendégem, mondta Krisztus, Majd arra

eszméltem, hogy megszakad a kontaktus, mert felébredtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése