Fogd a kezem Uram!

2020. november 20.

Az a tiszted Uram, hogy ítélkezz, és ennek okán mondd meg,

nekem, hogy én is tudjam, mit, s hogyan tegyek? Hisz te sza-

bod itt a törvényt. Te választod köztünk szét ürüm a bűnt, és

külön az erényt. Tűnt életünk őreként szortírozod, hogy ki a

jó, és ki a gaz. És mert te vagy a főnök, segíts kiigazodni dol-

------------------

gaidban. Tovább megyek add, hogy szabad legyek, Olyan sza-

bad Uram, mint a méhek gyűjtve a mézet, ... és engedd, hogy

szívemnek gyújtva mécset, higgyek benned. Add a számba a

szót, juttas fejembe jót, hogy magamnak, s másoknak ekként

szóljak, és igazat beszéljek. Segíts, mert nélküled néma, olyan 

------------------

elesett béna vagyok dúltan, mint mikor járni, beszélni, írni ta-

nultam. Persze tudd azt is, ha velem vagy, ha segítsz, már nem

is kell, hogy szálljak, csak engedd, hogy az öröm útján járjak.

De aztán jól jelöld ki ám az utam, erősen fogd a kezem, és így

vezess engem Uram! És majd szólj rám, ha vétlen göröngybe

------------------

botoltan koromkodnék, ha bandzsán elcsámborognék. Figyelj

a strázsán, okosan, óvón legyél felettem őrszem, hogy a bűnt,

a rosszat, mi gyarlón foghat, és e földi tarlón belém kapaszkod-

hat, hogy én azokat messze elkerüljem. Arra kérlek Uram, hogy

így légy velem az újabb földi létem okán, mert ezt, ami már el-

égett, ami vén, és múlóban van, én bizony jócskán elrontottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése