Kopik hitem

2020. március 20.

Hazatértemkor, nehéz napok után, hozzám somfordál öreg ku-
tyám. Rám tör kérdőn ... Mit hoztál? Dilyenkor már hiába néz
rám fürkészőn. Ilyenkor én már legtöbbször mosott rongy vagyok.
Tőlem már csak hitehagyott kenyeret kap az én hű ebem. Régeb-
ben, amikor hazatértem, s, ha társam szemébe néztem, mi pár-
---------------------------------------------
ban voltunk boldogok. De mostanában, mire hazaérek elvesztem
erőmet, s lassan hitemet is. Úgy látszik hogy fonákjára fordult a
genezis. Mert én eddig bizony másoknak mostam fehérre szeny-
nyesét. Azok kapták hitem erejét, kiknek eredménye nem kenyér-
re kellett. Most meg a magam dolgát sem ismerem eléggé. Az ördö-
-----------------------------------------------
gé lett az én nagy hitem. Félek rendre, hogy elpártolnak tőlem az
égiek. Hisz mire hazaérek, elfogy erőm. Szívem szúr. Nagyon sajog,
és ... piszkosul elfáradok. Hozzád szólok Istenem. Ne fogadj el te
engem ilyenek! Új erőt adj szívemnek, több vért ereimnek! Segíts,
hisz lent vagyok nagyon ...  Add vissza régi hitem Te Égi Hatalom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése