Érted, és magamért

2019. október 30.

A békét, a biztonságot hoztam el neked eddig is. Hogy tudd,
hogy érezd, amit lehet, és míg élek érted mindent megteszek.
Elhozom neked a szeretet, a reménység, a vígság burján ágát,
még mielőtt azoknak szirma porba hullna. A szobádba ho-
zom, a vázádba rakom, ott lesz asztalodon, életem számtalan
--------------------------------------------------
varázsa. Az ágyadba lopom a rózsa, a bodza, az orgona és
minden virágnak rokona ajándékát. Mert odakint, ezeken a
zordon tág tereken, csak egy ideig bírja mind. És csak rajtad
múlik, hogy mikor, és hogyan bontja ki majd szirmait. Hisz,
ha hűvös az éj behúzza, és magába bújva őrzi a kéj vágya szár-
--------------------------------------------------
nyait. Ami csak tetézi a napok jaját, és nyögi annak sok baját.
Bizony nagy kár, hogy a földre borulva végzi, és ott lent a sárba
hullva vérzi el önmagát. De remélem ez messze van mégLel-
kem, én addig is odaadom neked kertem legjavát, megosztom
veled énem sok féltett titkát. Csak hát cserében békés biztatást
--------------------------------------------------
lássak az én kedvesem, az én jobbik felem szemében. Simoga-
tást szeretnék, megnyugvást, enyhüléstHiszen olyan rövid,
olyan törékeny e földi lét. Ezért is kérem tőled, hogy megérts,
hogy szeress. Azért, hogy egészen a szívembe láss, hogy majd
néhány hibám, és egy-két ballépésem nékem megbocsájtsd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése