Búcsú Budai Gyuszi barátomtól

2018. október 30.

Tegnap az égi focipályán néztem a csillagok csapatát. És
ahogy számot vetettem, láttam, hogy egy szívem közelálló
régi csapattárs megint a pálya szélére állt. Gyuszikám te már
ott fenn az égi foci pályán kergeted a labdát. Pedig neked
druszám, én a mezem, a csukám, a szívem odaadnám, ha
még egyszer együtt focizhatnánk. Drága cimborám, emlék-

szel, te a Nyírbogdány elleni meccsre, és arra cigány jobb-
szélsőre? Ugye, mondtam neked, hogy vigyázz rá, mert
zsivány! És lámróla a bíró kiállított, és tizenegyest adott.
Gyuszikám, te odvas, csapzott szívvel, mentél le a pályáról.
Mondtam neked, akkor, emlékszel? Nem adjuk fel, hisz még
nincs vége a meccsnek. Nem adjuk alább, meglásd jót

alakítunk, s a végén gólt rúgunk. És bizony három-kettőre
nyertünk mi akkor. Igen, pedig Te nagyon hiányoztál a hát-
véd sorból. Druszám most már örökre hiányozni fogsz
csapatból. Békétlen lett szívünk, hiszen veled sokat
veszítettünk egy komám. Nyugodj békében Gyuszikám! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése