Végső számvetés

2023. április 18.

Rabként  élek,  mégis  szabadon,  zománcos  szavakon,  öröm és

bánat  bélyegtől  tarka  a  homlokom.  Így  élek  rég  ég  és Föld

között  rímen, papíron, vízen, és  kenyéren.  Alkut  remélve figye-

lem sorsom miként alakul. Hogyan pergeti az Úr szívem rokkáját.

Mikor  nyitja ki nekem  poklának száját.  De azt is remélve titkon,

---

hogy sokára bár, de  éppen  hogy  a mennynek kapuját. Álmoktól

gyötörten  hullámvasúton vitt  eddig  küldetésem. Én magam ka-

lauz, és utas  egyszemélyben. Hol alagút  sötétben,  hol fényben

vitt eleddig a vonat. Máig sem  tudom hogy jobb, vagy rosszabb

lett a világ általam.  Az biztos csak, hogy annyi mindent akartam.

---

Nyílt szívvel vagy takartan, de váltig  hitem  szerint tettem. Néha

azt  remélem, hogy több  jót, mint  nem.  Sok  embert  ismertem,

olyat, is kit Isten békén figyelt föntről, olyat is, ki szenvedés révén

---

bár, de már rég elment erről a földről. Volt kiknek adtam, volt kitől

kaptam.  Bárhogy  is, így, ... vagy úgy lett légyen, a pokolban, vagy

az  égben, de  az  Úr  már vár  rám, és  tüzetesen  átnézi  számlám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése