Hűség

2022. november 19.

Ezer a szó, és millió, az  egyik  nyugtató, a másik biztató. Ne add

fel! Ne feledd, bármit teszel én mindig itt leszek neked. Bújj ide, 

ölelj meg, olyan jó,  nem tudok betelni  veled. Csak,  hogy tudd, 

engem nem fogsz elveszteni, én  a sírig, és még  azon túl is fog-

lak szeretni. Ezer a szó, és  millió, az egyik nyugtató, a másik biz-

-----

tató. Kívánlak, várlak most úgy vágylak, oltsd el a lámpát, karolj

át, érezni akarlak. Persze olyan is van, hogy fárasztanak a napok,

sok a gond, szíved félelemmel tele,  rossz idők járnak. Ne törődj 

vele, te okos vagy, megoldod! Csak most fáradt vagy, nemes lel-

ked egén komor felhők látszanak támaszkodj rám, karolj belém!

-----

Vihar dúl, szíved szúr,  vadul szorít mellkasod táján, dőlj le, beta-

karlak drágám.  Ezer a szó, és millió,  az egyik nyugtató, a másik 

biztató. Szólj,  ha már  nem  bírod  a magad  harcát! Segítek, ha

szükségem van rád.  Ezer a szó, és millió, egyik nyugtató, a más-

ik biztató. Ha már nem tudsz őrt állni a strázsán, belőlem meríts 

-----

erőt Drágám!  Olyan jó  melletted  lenni, higgy nekem, bízz ben-

nem szerelmem!  Veled élni öröm, a véletlennek,  és  ott fent az 

égiknek köszönöm, hogy vagy nekem.  Adja  Isten,  hogy  holto-

diglan, holtomiglan, hogy még sokáig így legyen! Hisz olyan jó,

míg  ezer a  szó,  és  millió,  az  egyik  nyugtató, a másik biztató.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése