A mi kék madarunk

2022. november 27.

Egyik  nap  az  almafa  alatt,  ritka  madár  jelent meg kertünkben. 
Nyurga,  csupa  sár  lábait  léptetve  furcsa  begyesen  jött - ment, 
majd hirtelen az eresz  párkányára rebbent.  A hátán valami titok-
zatos kéket láttam , olyan  égboltos kék, és szép tengerkék közöt-
tit. Melle táján pedig  csodálatos barnát, lejjebb sárgát hintett, de 
-----
ott egy kicsit talán még fehéret is. Na, de ilyet! Nem hittem a sze-
memnek.  Annyira  megfogott, hogy aznap éjszaka kék, barna, és
felváltva  fehér és  sárga színek keveredtek álmaimba.  Furcsa egy
madár szerzet, megéltem kerek hetven évet, de én ilyet még nem 
-----
láttam.  Azóta ez  a "kékmadár",  így  neveztük el, kertünkbe min-
den reggel  visszajár.   Nyilván az éhség kergeti. Magokat szőrunk
ki  neki.  Percekig  eszik,  aztán  egy  ideig  derengve tollászkodik.
És míg el nem száll, addig mi rendre, csak gyönyörködünk benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése