Sógorom emlékére

2022. augusztus 14.

Istenem,  én  már  teljesítettem  fájó  küldetésem,  most  már  nem

szenvedem  kínzó büntetésem.  Túl  vagyok a rám rótt  tortúrákon,

a sok megpróbáltatáson,  túl a gúzsba  kötött ágyon, a halálon, túl 

hetedhét-határon. Kívül kerültem a földi valóságon, ... fölül minden

emberi méltóságon.  És hogy angyalaid meg ne kövezzenek alázat-

tal, és  méltán  megkövetlek.  Itt előtted,  csendes  magányomban,

------

némán számot vetek múltammal, sorsommal, volt földi voltammal.

Nyílt  ésszel  mondom én, a téged imádó embered, a te örökös hí-

ved  most,  hogy  véget  ért az életnek  nevezett álom őszinte szív-

vel megvallom neked, ... hogy bíztam benned végig. Szerettelek, s

emeltelek az égig.  Én itt már csak arra vágyom,  hitemnek  fejébe,

sok szenvedésemért  cserébe, hogy  őrizd, és  vigyázd a családom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése