Meghívás gardenpartira

2022. augusztus 14.

Annyi bizonyos, - majd látni fogod – hogy  inkább dadogok, mint 

sem néma  vagyok.  Eddig nem tudtam  eldönteni, neked elmon- 

dani, hogy balsors-e, vagy  szerencse, a kapni fonál, avagy inkább 

az örömöt adni szál köt-e veled jobban össze. De tegnap óta már 

tisztábban  látok.  Lévén,  hogy  különös  nap, éjfélig ültem a gép 

-----

előtt.  Talán  furcsállod,  de vég nélkül ünnepeltem magamat. Egy

percre  sem  hagytam el a házat. És itt a gép, mint ahogy az más-

kor is  szokott, mikor  üzenetet kapok, folyton csak kattogott. Ter-

mészete  szerint  pillanatkép  morzejeleket adott. Amint sípolt, is-

mét  újlépték,  megint  pittyogott.  Az elején folyton csak hegyez-

-----

tem  fülem,  majd a kis  ablakocska  mezején  olvasva az üzenete-

ket,  nem  hittem a  szememnek.  Tudod,  bízom én,  és mindig is 

bíztam benned Barátom.  De ettől több és szeretőbb  üzenetet ál-

mom határán innen, de túl sem kaptam rég. Végül is még itt állok 

előtted és, ha ez bűn, akkor meggyónom bűnömet. Tudod, éveim 

-----

száma már túl a  hetvenen és most már  csak több lesz, sem nem 

kevesebb. S, ha engeded, akkor az alkalomhoz méltón, mert talán 

jövőre  már  nem  lehet  sem  mosolygón,  sem  önsajnálón  meg-

hívlak  ezen  az  internetes  bolygón virtuális asztalomhoz, ahogy 

illik.  Légy  vendégem  itt, és  fogyassz  annyit,  amennyi  jól  esik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése