Félelem

2020. szeptember 22.

Félelmem torkomban remeg, kinek mondjam el, ha nem neked?
Kinek, hiszen bizalmasom vagy, és végtelen nagy a te hatalmad.
Te vagy az egyetlen, ki bármit megtehet. Adhatsz kedved szerint
és elvehetsz. Tudom, és ismerem képességedet, nem irigylem tő-
led, sőt respektálom, és most kérem számon. Emlékezz csak, én
-----------------------
sosem kértem tőled sokat, ... csupán csak azt, hogy segítsd a
családomat. De most, arra csapsz közülünk nagyot, aki neked
sosem ártott. S bár nincs rá okod, hogy bárkit is verj, de engem
ütlegelj, ha valakit verned kell. Engem üss, engem a totem álla-
tot! Igen, mert szemedben az vagyok. Sajnos, és jelesül hittem,
-----------------------
és fenntartás nélkül bíztam benned. De, te mostanában mániáku-
san rossz, és megátalkodottan gonosz vagy Uram. Konok, és ki-.
számíthatatlan. Mért büntetsz mást, ha én itt vagyok neked. Nem
tudom követni logikád. Süketséged égbe kiált. Itt térdelek napok
óta előtted. Könyörgő imám sora már rég meg kellet volna, hogy
-----------------------
hasson. De nem hallod, és még csak meg sem súrolja a te nagy,
egyetemes, és örökkévaló füled. Ködbe fúl, földre hull előtted a
szó. Nem vagy hajlandó felfogni. Már megbocsáss, de hogyan is
tehetnéd Uram? Hogyan tudnék én rád hatással lenni, és hogyan
tudnál te bármit is tenni? Mert bár úgy teszel Istenvoltodban, mint
ha lennél valaki. De te, ... nem is vagy, csupán csak én találtalak ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése