Minden eladó

2020. augusztus 25.

Valahogy nem tetszik nekem, hogy ilyen fenemód féltik
a szépségem, és az egészségem. Bekapcsolom a rádiót,
azt hallom, vegyem meg ezt, vegyem meg azt. És nap,
mint nap csak a nagy szószátyár malaszt. Azt mondják
az átok véresszájú kufárok, ha a csoda balzsammal ke-
nem a hajam, akkor kevésbé meszesedik az agyam. És,
ha okos telefont veszek, akkor én magam is okosabb le-
szek. Tegnap, hogy okosodjak, bekapcsoltam a TV-ét. Va-
----------------
laki épp a térdét kenegette. Valami varázslatos kencével,
és hipp-hopp máris táncolni kezdett. Ez a 70 éves forma,
szélhámos koma még azt is állította, hogyha ő ezt napon-
ta 3-szor használja, akkor egyrészt megjön a férfiassága,
másrészt az arcán a ráncot, mi több, a homlokán a redőt
kisimítja. Sőt néhány hónap múlva olyan deli legény lesz,
mint anno volt 18 éves korában. De bicska nyitogató az
is, és engem fölöttébb dühít, hogy ma már minden, de
----------------
minden: ... 999 forint, és ráadásul SMART. Magyarul, ne-
kem csakis ilyen terméket érdemes vennem. Szóval nagy
sz@rt kavarnak ezek itt köröttem. Úton-útfélen akkora
hajcihőt csapnak, hogy hihetetlen. A múlt télen, vettem egy
hócipőt ... Azt mondta az eladó, hogy ez jó választás volt.
Igen, mert importból való az áru, és kiváló. Otthon kibon-
tom a dobozt. Benne az instrukció. Fehéren-feketén azt ír-
ta az útmutató, … enyhén vízálló. Ne bánkódj öreg, nyug-
----------------
tattam magam. Tavaszig kibírja. Másnap reggel bemond-
ták a rádióba, hogy emelkedik a levegő páratartalma. Én
kába, akkor még gyanútlan hallgattam, és nem tulajdoní-
tottam az információnak különösebb fontosságot. Elindul-
tam a munkába, és mintha nem is hó, de lisztharmat esett
volna. Az alig vizes járdán beleléptem egy kisebb tócsába.
S a drága hócipőknek, mintegy vezényszóra, mindkettőnek
levállott a talpa. Aznap az irodai papucsban mentem haza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése