Bocsáss meg!

2020. május 28.

Hibáztam, ... nem gondoltam át eléggé, mikor a szavak parádé
csokrát raktam lábad elé. Megvallom őszintén nem vigyáztam
eléggé, és emiatt sokáig el is marasztaltam magamat. És most
tudom csak, ... hogy nem csokoládé kell éteknek, s jó aszúbor
itókának ott, ahol aratnak, de nem bizony. Hanem pálinka, sza-
lonna, és kenyér. Mert ott, hol embert próbáló erővel kaszálnak,
--------------------
ott sajnos a kemény munkáért legtöbbször csak olcsó hajra kent
pomádé a bér. Tudod így utólag gyötör a bánat, mert a te érték-
rended szerint én fabatkával fizettelek, ezzel traktáltalak nap
mint nap, de minek neked vers, és patetikus gondolat. Minek há-
ra súly annak, ki a szeretetet púpnak éli meg ... Minek terhelni
azt minek szó nélkül kell tűrnie a napok ricsaját, és cipelnie a ma-
--------------------
ga baját faltól-falig. Ezután, hogy oldjam feszültségedet, s elnyer-
jem kedvedet kukorékoló kakasokat, tócsákban úszkáló kacsákat
fogok rajzolni neked, meg réteken békésen legelő teheneket. Nap-
indítóként pedig derűs ébredést, jó reggelt és szép napot kívánó
üzeneteket teszek ki a köznek falára. S mindennek dacára nincs
semmi kétségem, hogy hétvégeken meg kellemes vasárnapot kí-
--------------------
vánok majd. Nincs, mert biztos vagyok, sőt tudom, hogy tetszeni
fog. Mi több imádod, s érted, és értő mosollyal ölelni fogsz. Igen,
mert a hosszú idők során azt figyeltem meg, hogy igényled, és
most már egyre jobban hiszem is, hogy igenis szükséged van
rá. Na mit szólsz, mennyit fejlődtem, mennyire érzem árnyadat, 
és milyen figyelmes vagyok veled szemben, és lettem ... általad?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése