Kopik hitem

2020. március 27.

Elkap a gyengeség egy-egy nehéz nap után. Nyilván a hitet-
lenség kapcsán tör rám. … Az öregség okán harap belém hű
kutyám. Esténként leül elém, … simogatni szeretném fejét, de
kezemhez kap. Régebben még szeme tükrében néztem maga-
mat. Persze, akkor sem voltam én minden dolgommal elégedett.
---------------------------------------------
De mostanában, s ez igencsak zavar, nagyon hamar elvesztem
erőmet, és lassan már hitemet is. Úgy látszik fonákjára fordult
a genezis. Eddig másnak mostam fehérre szennyesét, ... azoknak
adtam hitem erejét, kiknek eredménye, ... hozama nem kenyérre
kellett. Most meg a magam dolgát sem ismerem eléggé. Ördögé
-----------------------------------------------
lett az én nagy hitem. És attól félek, hogy elpártolnak tőlem mind
az égiek. Rendre elfogy erőm mire hazaérek, szívem sajog, ... szúr,
és piszkosul elfáradok. Hozzád szólok Istenem. Ne fogadj el, ahogy
ma vagyok. Erőt adj szívemnek, több vért, s tiszta levegőt, hisz így
lent vagyok nagyon.  Add nekem vissza régi hitem Te Égi Hatalom!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése