Őt keresem

2020. február 18.

Félszáz év nagy idő, ötven esztendő, egy ember öltő. Ennyi idő
telt el, mire megjelent nekem az Isten. Mióta az eszem tudom
mindig Őt kerestem. De nem leltem sem a templomban, sem az
esti imákban. Bár kérleltem, de hiába hívtam nyár, és tél havá-
ban. Nem méltatott arra, hogy én Őt lássam. Mígnem egy kora
---------------------------------------------
reggelen teljes valójában megmutatta szentségét. Kint jártam a
parti fövenyen. Ő meg épp a tenger felől jött, és Izraelnek tartott.
Isten egy szál magában lépdelt a vízen, amikor észre vettem.
Ahogy közel ért, földbe gyökerezett a lábam, végig mért, majd
üdvözlés képpen megérintette vállam. Aztán rám szólt. - Mondd,
---------------------------------------------
fiam, te mitől, és kitől félsz?! - Nem tudom, talán mert, nagyon
meg vagyok tisztelve általad Uram. - Aztán voltál-e, már Názáret-
ben? Még nem, de képzeletben sokszor jártam ott - Hát tudod én
már becsukott szemmel is odatalálok. Jöjj velem, légy vendégem,
szólt Jézus. Aztán megszakadt a kontaktus, mert erre felébredtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése