Berceli focicsapat

2020. február 24.

Hál ' Isten, mégis csak lábra kap Bercelen a csapat. Egy derűs
nyáreleji nap sikerült újra látni egy jó hazai meccset. A ritka
sportélvezet kapcsán szerettem volna belépti jegyet venni, de
nem lehetett. Gyerekek, sosem szerettem a potyát! Erre csak
legyintettek. Hiába kérdeztem okát, ... azt mondták, ingyenes.
------------------------------------
Kedveszegett fogtam kezemben a sörösüveget. Miféle szokás ez
mostanában. Aztán a szép játékot látva, túltettem magam raj-
ta. Jól játszanak a gyerekek, és hát a sör is hideg. Akkor, hát
hajrá Földiek! Hajrá Berceliek! Bizony, ötven év telt el azóta,
hogy itt e pályára léptem, itt e fűre tettem a lábam. S egy kicsit
meg is ütődtem ezen, és azon tűnődtem, hogy bizony közülük
------------------------------------
sokan már nincsenek, elmentek szegények. Más utakon járnak
az emlékeimben szeretve őrzött régiek. Odafent kergetik a lab-
dát az égiek. Mindemellett annyi év után egy derűs nyár-eleji
nap sikerült látni ismét egy jó hazai meccset. És megerősítették
hitem a régi, a hajdani lelkek mai utódai. Hála Istenek, mindig
lábra kap Bercelen a csapat. Hajrá Földiek! … Hajrá Berceliek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése