Hűség, és szeretet

2020. január 23.

- Mama, arra akarlak kérni, hallgass végig. - Mondjad papa,
de ne szépíts. - Mama, nekem megszakad a szívem, s vérzik.
Ezen túl, van-e még valami, amit szeretnél bevallani nekem?
- Van, csak nem merem. - Mért nem mered, te csibész, olyan
nehéz? - Tudod, én már régóta készülök, hogy elmondjam ne-
ked titkomat. - Beszélj csak, te léha öreg, ne légy hallgatag,
mint a néma kövek. - Tudod mama, megcsaltalak? - Na és
----------------------------------------------------
hányszor, és kivel követted el bűnödet, te galád? - Hát csak egy-
szer, és eggyel. A mi drága kománk asszonyával. - Az a nyava-
lyás szexmániás! Lefeküdt az fűvel-fával. Ezzel együtt be kell
látnod papa, hogy nincsenek véletlenek, mert én meg szegény
kománkkal csaltalak téged. - És te mikor, és hányszor? - Talán,
ha százszor. - Hogy nem ég le a bőr a pofádról? És legalább jól
esett. - Persze, és ennek emlékére mindig félretettem egy-egy
----------------------------------------------------
rizsszemet. - És másokkal is tettél ilyet. - Hogyne, a múltkor
ezekből csináltam neked a húshoz köretet. - Mikor csaltál meg
utoljára? Legutóbb a hetvenedik házassági évfordulónk alkal-
mával, mikor te totál berúgtál, s azt énekelted folyton a gard-
róbból, hogy "szeressük egymást gyerekek". S, hogy az a fene
nagy szeretet el ne vesszen innét, tíz év után átszóltam a szom-
szédnak. Levetettem hűségem ingét, és ismét ágynak estem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése