Gyógymód

2020. január 22.

- Hány éves a néni? - Kilencvenhat. - Meghat a néni, de nem
ves ez az évszám? - De nem ám! - Mért érdekli doktor urat
korom? - Csak, mert tudni akarom! Én, itt dolgozom húsz éve,
de magát még nem láttam a rendelőben. - Nézze, jó erőben
vagyok, akkor meg minek járjak magához. Ha valami gondom
-----------------------------------------
van, én azt orvos nélkül is megoldom. - Na, de hogyan, mi a
titka a néninek? - Vigyáznak rám az égiek! Pedig nem imád-
kozom, sem nem rimánkodom én senkihez. Mert, ha anyag-
cserével van bajom, sört iszom. Ha alacsony a vérnyomásom,
akkor meg magát a gyönyört, pontosabban vörös bort iszom.
-----------------------------------------
Ha zord étvágytalanság gyötör, olyankor fehér bort veszek
magamhoz. Ha meg vagyok fázva, akkor inkább szilvapálin-
kát kortyolgatok gurgulázva. - És mondja asszonyom, mikor
iszik vizet? -  Lekopogom doktorom, vizet azt nem szoktam.
Hála Istennekén olyan súlyos beteg még sohasem voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése