Hallgass meg!

2020. január 26.

Nem tudom mi lesz a műtét után? Őszintén beszélek, hall-
gass meg anyukám! Megvallom neked nincs rejtett dolgom.
Nincs semmi titkom előtted. Fájok most, fáradt vagyok, ál-
mos, réveteg. Messzire vezet az út vissza, de ebben a pilla-
natban, minden olyan világos és tiszta. Igen, hirtelen hara-
------------------------------------------------
gú vagyok, sajnos ilyen a természetem. Sokat, és sokszor
tettem. Mit nem adnék azért, ha megfordíthatnám az időt,
ha láthatnám a jövőt! Annyi vágyam, annyi álmom van még.
Úgy szeretnék veletek lenni. Érezni fiam, lányom ölelését, és
a tiéd. Ha engedné az ég, az Isten, nem tudom minek nevez-
------------------------------------------------
zem. Szeretném családom közelségét élvezni. Magam körül
érezni, kiket szerettem. volna együtt lenni, a kezüket fogni.
Olyan kusza, rendezetlen köröttem minden. Fájok, fáradt va-
gyok, álmos, réveteg. Az idő telik, szólj nekik, jöjjenek! Nem 
tudom maradok-e vagy megyek, de az óra vészesen ketyeg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése