Én csak arra kérlek

2019. szeptember 22.

Kezeim kicsik, ügyetlenek, de tudom, hogy nem illik kiön-
teni a tejet. Az utcán meg azért nem tudok lépést tartani
veled, mert a lábam rövidebb, mint a tied. Arra kérlek las-
síts, és nézz rám, ne siess, mikor hozzád beszélek. Arra
is megkérlek, hogy ne szidj egész nap, s engedd, hogy hi-
-----------------------------------------------------------
bázhassak! Ne üss a kezemre, amikor egy-egy csillogó do-
loghoz érek! Azon meg ne csodálkozz, hogy ilyenkor sírok
és a plüss macimmal érzek. Igen, hiszen ilyenkor én még
más nap is haragszom rád, és ne várd, hogy reggel vetett
legyen az ágy. Figyeld szavam! Azért érzem butának mel-
----------------------------------------------------------
letted magam, mer te nem érted az én igazam. És, ha le-
het légy hozzám gyöngédebb. Dicsérj, ha valamit kifestek,
ha valamit rajzolok. Figyelj rám, és értsed, amit mondok!
Tudod, én csak arra kérlek, és még akkor is, amikor a tü-
relmed fogy, hogy úgy szeress, ahogy én szeretlek téged.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése