Ezer lélekemelő szó

2019. augusztus 16.

Ezer a szó, millió, egyik nyugtató, a másik biztató. Ne add fel,
ne feledd, én mindig itt leszek neked. Bújj ide, ölelj meg, olyan
jó, nem tudok betelni veled. Csak, hogy tudd engem nem fogsz
elveszíteni, én a sírig foglak szeretni, és még azon is túl. Ezer a
szó, millió, egyik nyugtató, a másik biztató. Várlak, oltsd le a
---------------------------------------------------
lámpát, karolj át, érezni akarlak. S van, hogy sok a gond, szí-
ved félelemmel tele, rossz idők járnak. Ne törődj vele, te okos
vagy megoldod! Csak most fáradt vagy, felhők látszanak, szúr,
szorít szíved táján, dőlj le, betakarlak drágám. Ezer a szó, és
millió, egyik nyugtató, a másik biztató. Segíts, szükségem van
---------------------------------------------------
rád! Erőt belőlem meríts! Szólj, ha nem bírod a magad harcát!
Higgy nekem, bízz bennem, segítek szentem. Veled élni boldog-
ság, öröm. Ezer a szó, millió, egyik nyugtató, másik biztató. Sze-
retek veled lenni. Köszönöm a jó Istennek, hogy te vagy nekem.
Csak holtodiglan, holtomiglan mindig, és még sokig így legyen!
---------------------------------------------------
Angyal András  >  Ezer lélekemelő szó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése