A farkas magánya

2019. augusztus 15.

Csak én érzem magányom. Árvaságom nyomomba jár, mert,
ki párra nem talál, azzal a halál cimborál.   Szeretet híján
magamra maradtam. Kimondhatatlan rossz. Becsület okán
azt mondják rám, hogy gonosz. Pedig nem vagyok az. Én, 
csupán csak élni akarok. Kinek Isten életet adott, az jogot is
------------------------------------------------------------
kapott. Van sok, kit vad kísértés csábít, van ki csal, lop, és
ámít. De minek, ha nincs rá ok, ha nincs rászorulva. Egye-
dül csak én vagyok itt elárvulva, mert mindenki tulajdona
itt valakinek. Itt léleknek, Isten teremtménynek mindnek
társa, párja, hitvese, férje, asszonya, van. És mitől fél, ha
------------------------------------------------------------
házában bizton társsal él. Én a magányos farkasok sorsát
élem, fázom, éhezem,  hideg az ágyam, kerget a vágyam.
Este házamba rendre egyedül érkezem, asztalnál egyedül
étkezem, ágyamban egymagam hálok. A test, és a lélek
társas kincs, hogy is lenne nyugtom, amíg párom nincs.
------------------------------------------------------------
Angyal András  >  A farkas magánya


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése