Küzdelem

2020. október 22.

Míg Isten közelben éltem, jól működött minden. Aztán elhagyott
az Isten, vagy én hagytam el őt már nem emlékszem. De arra igen,
hogy sokáig bután ténferegtem. Majd elkezdtem hideg fejjel néze-
lődni a pályán. Le kellett képeznem az életteret, amit addig csak kí
vülről néztem. Miután felmértem a helyzetet, kezdett vonzani a ver-
--------------------
seny, a küzdelem. Már volt ötletem, itt-ott elképzelésem, bár a rész-
leteket illetően még nem volt kidolgozott tervem. Aztán lassan, fo-
kozatosan, de már egyre többször, és biztosabban csapatjátékos
lettem, Kezdetben még arra is figyeltem, hogy még véletlen se bé-
lyegezzenek zöld fülűnek ... Persze volt mikor fintorogtak, de pon-
--------------------
tosan tudtam, csupán csak türelmetlenek, s azt is, hogy szeretnek.
Sokszor éljeneztek, tapsoltak, s, ha nem, ... én, akkor is azon voltam,
hogy gólt rúgjak. Az ugratás, a hecc, a küzdelem, a meccs veleje,
és vele járója, de még a gáncs is, ámbár sokszor fáj is, de főként
bánt, és idegesít. És, ha gáncsoltak, ha elbuktam, én mindig szó
--------------------
nélkül felálltam, csendesen, leporoltam magam. Hisz a rezdülő
háló ért, a gólért történt minden. S azért a néhány elismerő szó
ért, a vállveregetésért, ha kaptam. Na meg a pénzért, ami sosem
elég, amit örömmel fogadtam, hísz ebből a sok is kevés, Uram, te
tudod a legjobban, hány csonttörés volt, mennyi izomgörcs, és fi
--------------------
cam. Akkor még nem tudtam, hogy a mindennapos törtetés, a foly-
tonos rohanás, csak arra volt jó egészen az ínszakadásig, hogy az-
tán teljesen lerobbanj, és minden illúziódat elveszítsd. S már nincs,
senki, aki segítsen. Engem elhagyott az Isten, vagy közben én hagy
tam el őt ebben a nagy küzdelemben, ... erre már nem emlékszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése