Hű ebek

2020. február 29.

Ha a dolgaim, a napi gondjaim mellett zajongnak, amikor
éhesen csaholnak, s a küszöbön taposnak, sajnálom őket.
Hiszen, hűséges ebeim ők nekem. Hízelegnek öreg fejem-
nek. Kezem nyaldossák, szívem simogatják, én meg nagy
kegyesen elfogadom. Persze, ha van időm foglalkozni ve-
-----------------------------------------
lük, de, ha nem, akkor bizony nyűgnek vélem természetük.
Nehezen viselem őket, hiszen ellopják, rabolják időmet. Ko-
loncként viselem éhüket. Akként cipelem fájó terhüket, mi-
ként Krisztus urunk a keresztet. Merthogy az idő véges, az
-----------------------------------------
idő fogy. Sajnos kíméletlen vagyok ezekkel a drága ebekkel.
Igen, hiszen, hogy el ne szökjenek, kennelbe zárom őket. Pe-
dig hát törődni kellene velük váltig. Szeretgetni őket, és ját-
szani velük sokáig. Hisz, hűbéres társaim ők nekem százig,
sőt barátaim. Ők az én drágáim, ők az én hűséges kutyáim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése