Pünkösd várás

2019. május 23.

Újszülöttet vár így a család, ahogy a világ vár most terád
Pünkösdfény. Jöjj el keresztény életnemző férfiak körébe.
Áldást hozó Szentlélek, erős fiakat, érző leányokat fogan-
tass családszerető nők méhében! Itt az ideje, hogy beköl-
tözz a jövő nemzedék szívébe. Fényre vágyó bimbófejek
nyitják így szirmukat, ahogy mi nyitjuk most szívünk terád.
----------------------------------------------
Segíts Szentlélek, mert ma itt galabijás milliomok mocskol-
ják a téged-imádó hitünk, és tagadják áldást osztó, és fényt
hozó voltodat. Mezítlábasok hada fojtogat minket már
évek óta, eszik étkünk, s teszik békétlenné népünk. Szent
földünk tapossák a hálátlanok, és közben fennen hirdetik;
sem Isten, sem Messiás nem létezik. Nemtelen azt vallják,
----------------------------------------------
hogy a Názáreti Jézus kitalált mítosz. Soha sem volt, mond-
ják a Krisztus tagadók. Nem vállalt magára bűnt közülük egy
sem, s nem tűrt kereszthalált sem. Pedig köztudott, hogy az
örökkévaló ő közülük való volt. Én, istenhívő lévén megtanul-
tam az ő nagy kálváriáját. Ismerem ácsolt keresztjét, histó-
riáját, de azt is tudom, hogy milyen volt akkoron a törvény.
----------------------------------------------
Jártam nálatok nemegyszer. Térdeltem sok mecset kövén, s
éreztem a mester nyelvén. És, ahogy illett, kint hagytam ci-
pőmet küszöbén. Többször kerültem zavarba, mert én kába,
nem tudtam, milyen irányba van Mekka. Még is azzal töltöt-
tem időmet hajlékában, hogy hálát adtam az ő nagy Dzsihád
fenségének. Majd miatyánkot mondtam a magam Istenének.
----------------------------------------------
Engem hasis, sem meteorit nem kábít, és hamis fény sem va-
kít már rég. De vagyok még, és míg élek, arra kérlek Szent-
lélek, hogy világosítsd meg az ő Istentagadó lelküket. Jötöd-
del, fényeddel, végtelen békéddel, és a te nagy szereteteddel
töltsd fel, az ő elvadult szívüket, és az ő elvakult elméjüket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése