Szerelem

2024. június 18.

Rubóczky Manyi a legszebb lány a világon. Kétszer kettő négy

józanságával vallom, és holnap tudtára is adom, hogy imádom.

Csak ma még nincs rá bátorságom kimondani. De holnap fülébe

fogom súgni, ahogy a nagy titkokat szokták a felnőttek egymással

tudatni, vagy inkább az égbe fogom kiáltani, hogy hallják, hogy

-

tudják az emberek mennyire szeretlek. Őrlődöm miattad és érted.

Ha meglátlak reszketek, máskor meg forróság önti el szívemet.

Mint istenhívő népek a Messiást úgy vágyom közelséged. Hogy

szóljak hozzád, hogy lássalak, de leginkább, hogy megérintselek.

Ilyenkor kellemes bizsergés járja át testemet, úgy érzem, egy leszek

veled. Isten bocsássa meg bűnömet, hogy nekem a másik szomszéd

-

lány is bűvölet. Holdas éjszakákon csillagként ragyog egemen, ott

sziporkázik az én igaz nagy szerelmem. Igen, mert én Máté Erzsit

is kimondhatatlanul szeretem. Így őrlődik lelkem, így szenvedek

kettőjük között gyermekkorom óta. Így vagyok én kiszolgáltatottja,

így önzetlen lovagja, és sokat szenvedett helóta szolgája a szebbik

nemnek. De holnap ennek az öntépő kettősségnek véget vetek.

-

Holnap bátorságot veszek, feltárom lelkemet, megvallom bűnömet.

Igen, de melyiknek. Attól félek, hogy bárkinek is vallanám meg, a

hőn vágyott, a hős szeretett végleg kitenné szűrömet, zúzmarás

télnek, hideg borzongató szélnek. Így történhetett meg, hogy én

a titoktartó hiú lélek lettem kisemmizett, és a két tőlem derekabb,

jobb, és szerencsésebb szomszéd fiú választotta őket feleségnek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése